dear diary...*

Friday, June 24, 2005

今日起身之後,就一直等到"gra din"換衫,然後出發,套衫令我超級唔自在,加上天熱,搞到我成身出哂汗,仲要等埋遲到既miu,好熱呀~~到左香格里拉,初初見到班類似既人就走埋去,點知原來係其他學校.....點完名之後,唔小心坐左個遠d既位,有d唔方便,而且好似冇人敢坐埋黎,可能因為我地比較casual啦,之後仲要聽埋校長講野,悶!!!到朱慧茵茵致詞,很好!!!終於可以食野喇!!!不過d野就唔係咁好,最好味係d甜品,跟住玩bingo,竟然俾我中左,抽左d野食大家分(冇百佳coupon既),最後大家瘋狂地影相,咁個$400既"gra din"就完喇~~未回本呀!!!
P.S.似乎我同a hi兩個瘦人最大食.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home