dear diary...*

Friday, January 13, 2006

唔好意思~~成個幾月先再update.......

今日總算真真正正考完試lu~~朝早狂寫寫到停唔到,中史既訓練果然有效!!!同mum&shan一齊食飯之後,同ahi一齊番去考oral~~英文講得唔係咁好,ms ow話我有個ability去講but太緊張,中文真係等到死,到我o個陣唔夠快手,得番張02年既題目--<<八歲與十八歲>>.........都唔知點講好,仲要第1個就係我,都未準備好......講下講下都冇跟到自己寫既野,一路諗一路講,佢個樣又咁認真......之後既comment係叫我應該講埋人生觀同價值觀有咩唔同,譚海盈話見到我好似有7分,不過滿分都唔知好多......

等埋ahi之後就陪佢去bank入錢,d人多到..........有好多小學雞做survey,不過都冇黎問我地......跟住就行到6點幾,見到件衫幾靚,不過未諗到點襯.....回家途中一直思索........

好期待16-19個field camp呀~~已經諗左要帶d咩,好驚d野食唔夠味同唔夠食.......個個都咁食得(eg. ahi, shan & me...)千忻唔可以同肥ming or sam一張檯,唔係真係唔夠食.....好想快d到~~^^

shan: Lovely complex個網呀~~好似都唔錯~~
http://www.lovecom-movie.com/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home