dear diary...*

Tuesday, July 12, 2005

一朝早起身,係咁睇dvd,睇到悶就睇書,好無聊呀~~跟住肥仔番黎,俾左份野我,原來係Ms Ip俾架~~好開心呀!!!估唔到佢會回禮俾我呢個"死女包"呀~~哈哈~~佢話多謝我去到遙遠既地方都記得買手信俾佢,叫我善用時間,為未來既學習做準備,仲祝我....生活有力!?多謝你呀~~Ms Ip~~>3<
跟住出左尖沙咀食飯,間"阪前壽司"好多人呀~~等左好耐先有位咋~~不過好好味呀~~都幾多款~~d甜品都唔錯,食下食下就食左800幾蚊喇......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home