dear diary...*

Wednesday, January 18, 2006

長洲3日2夜

---We are far-sighted professionals!!!!!!
geog field camp 團友們 ----
---102室的roommates:)

終於去長洲探險lu~~

1st day: 今朝一早到火車站,大家個袋都幾大下,especially紫米個旅行袋....到左長洲,行左崎嶇既山路先到營地,間房都幾,我訓最近門既床~~then要行一大段路去間郊野學園度上堂,第一個活動係field study in woodland---係個woodland入面左度右度,仲要執d枯葉番去做experiment~~終於到食飯時間lu~~d野食都ok,係d飯比較硬....個個都幾大食下.....跟住番lab做野lu~~好耐都未玩過喇,好似番番f3咁~~幾好玩,唔知點解我地d枯葉咁少昆蟲架呢....之後又回到geog,做SQ既discussion,好眼訓.....由於冇乜貢獻,所以同雞皮落去買野食,見到d長洲黨青年.....食完飯之後到觀星喇~~呀magazine係咁搞爛gag,又要predict the unpredictable,不過佢show出黎既星好靚,可惜天公不造美,睇唔到星,成班變左窺探長洲居民,仲要凍到teeteee震.......番到房食下野,沖埋個忽冷忽熱既涼,吹下水就訓喇~~潘嫂件睡衣好QQ呀!!!

2nd day:一早就俾人嘈醒哂,一個又凍又濕既日子~~早餐d腸粉好味,唔記得訂油炸鬼,有d遺憾....跟住又上堂喇,今日係去urban度睇land use,都幾休閒下,差唔多全部都一樣,做完仲有時間食雪糕,買生果,買左豆腐花lunch完食,飽哂~~跟住又有discussion,去MMLCroom度做個presentation喇~~做得幾快我地個組人,其間Ms Leung同我講左份paper,佢竟然話我俾以前有進步,essay都幾滿意,係dSQ skills未得,本來可以坐B望A,依家係坐D望C.....都係兩個字---鑽研!!!食完個dinner之後可以落去食野lu~~行左陣都係去番間美味甜品屋度食,脆糖燉蛋&藍莓雪果子好好味~~等埋德哥落黎就玩uno~~好多奇怪既牌,不過照玩~~同字唔同色既cut牌好鬼混亂but好玩,大家都非常投入,輸左既仁兄( ahi, emily, marie&雞皮)就舉行左個簡單而隆重既歡迎儀式俾Ms Leung~~同Ms Leung去長洲醫院等人之後就番房沖涼訓覺lu~~條頸好痕,d床舖好唔乾淨呀,搞到我敏感生哂粒粒,好彩就走......

3rd day:今朝又回到從前,上番cp,部機好鬼慢,不過咁樣時間過得好似快d咁,一轉眼已經食lunch,呀Sam食得真係好慢.........影左好多幅生鬼團體相之後,終於到present時間喇~~我地果然係俾miss challenge架,因為多數野都係作同用番學校既notes,5點幾就離開長洲喇~~番到屋企有好美味既粟米湯飲,沖埋個靚涼,又要迎接番學日喇.....好鬼冇趣......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home