dear diary...*

Friday, July 29, 2005

今朝7點起身,一早同朱慧茵去cwb睇早場,套<<謊島叛變>>都唔錯,不過我成日俾佢d音響嚇親.... 跟住就去左sogo搵我個芭蕾舞袋,都係搵唔到,依家好多舖頭都final sale,好想買.....去左21樓既特賣場,好鬼抵呀真係,有件puma褸好鬼靚,$120 only!!!不過我有太多褸,阿媽唔俾買.....諗住幫佢買番件,又唔鍾意個款,what a pity!!!朱慧茵就買左件灰白色既~~o係cwb行左個圈先醒起漏左把遮o係戲院,3 番去都搵唔番,俾阿媽鬧左一大鑊......then去上環睇carrie chau既畫展lu~~間homeless寅係好鬼難搵,我地由上環去到中環,再o係大雨中行左幾條街,終於發現喇!!個畫展唔算好大型,d畫都唔係好多,近睇又唔係真係畫得咁靚,我地俾個熱情sales嚇左一嚇,最後我買左套好貴既postcard同好似poster咁既花紙~~跟住去左附近一間馳名車仔面既舖頭度食飛碟同沙律,唔錯唔錯~~^u^轉火車順路去埋又一城逛,之後就同雞皮去文苑~~今次係design menu,我諗左好耐都唔知點下筆好.....期間,有個文苑既學生黎左,都幾搞笑,完全feel唔到佢會大我地一年,搞到我係咁忍唔住笑~~落堂之後我地去左kfc食,都唔錯,幾飽~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home