dear diary...*

Thursday, September 01, 2005






今日係開學日lu~~亦係我17歲生日既大日子~~~哈哈
約左雞皮佢地去kfc度食早餐,都ok好味,不過件蛋太多蔥喇....
番到學校,終於知道我係b班人喇~~上到去,坐左o係ahi隔離,又係F.4初初個位~~Ms Tsio係我地既班主任,一開始就係分配工作,我負責收回條~~跟住又要聽校長長篇大論........之後要o係人潮中搵老師搞學會post d野,我諗住做careers同art club,最後我決定放棄,聽日先搵.....
下一站就去apm!!小潘著住新校服黎~~先去間御泰坊度食,好味~~之後去papagarloo度切蛋糕,第一次用杯蓋食雪糕蛋糕咋~~好好味道!!!拆禮物lu~~張卡好得意呀~~多謝哂~~仲有紫米套咁有深意既禮物,我會好好睇下架喇~~哈哈~~全部禮物都係豬黎咁濟~~我已經俾人定左型喇~~之後睇喇叭書院,好好笑!!!v good~~最後一站係沙田影貼紙相同行左新開既citysuper~~
夜晚又收到yanship既禮物,仲記得還番d長今俾我,真感動~~再食左個朱古力蛋糕~~好味~~
今日真係好開心呀~~多謝哂!!!!>3<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home