dear diary...*

Sunday, February 12, 2006


My last Parents' day

一朝早起身食埋個靚早餐
就全家出發去學校lu~~
第一時間帶dad&mum去睇我釘到死既board
ms so仲幫我地影左相
由於未夠鐘,兩位家長留o係hall度玩左一陣,嬴左6粒糖番黎(but係人地俾左好大tips先得)
之後終於到正題喇
一入到去,Ms Tsoi親切地迎接我地
跟住叫我解釋下張成績表.......真係唔知有咩可以解釋
我阿媽問點解聆聽紅左,仲問係咪用普通話......
then兩位都ok好傾,傾左5分鐘度,呢個最後的家長日就完滿結束~~

兩位家長之後就急急腳咁過左大海.........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home